söndag 21 februari 2010

Skitförbannad!!!

Idag skulle vi på broderns, svägerskans och lilla systers sammanslagna 40+40+30 års fest......Jag åkte in och jobbade några timmar eftersom jag jobbat mindre under veckan.....skönt att åka in under helgen, när det är alldeles lugnt, man får gjort så himla mycket......
Stressade sedan hem och hoppade in i bastun.......sminkade mig efter konstens alla regler, annars är jag så slö så det blir bara mascara, lite solpuder på kinderna,en dutt ögonskuggepenna och lite lipgloss. Men nu blev det hela kitet från foundation, flera ögonskuggor,highliter hit och downlighter dit, läpppenna och läppstift......shit vilken förändring.
Tog min lilla svarta med paljetter och högklackat.......nu var jag redo för partaj =)

Tyvärr så var min sambo lika seg som vanligt att komma iväg......och detta påtalade jag väldigt irriterat, när han bytte skjorta och började stryka den när vi just skulle fara.....
Vi var reda försenade och festen i Brändön skulle börja på 3 min.......en omöjlighet att hinna i någelunda tid......men lite snabbare kunde det väl ändå gå!!!!
Ett visst munhuggande startade om vems felet var att vi var sena......hm......och när vi kommit så långt att vi stod med ytterkläderna på, eskalerade det till 3-dje världskriget och han bestämde sig för att inte åka......
Skit samma då åker jag själv tänkte jag, och packade en väska så jag kunde sova över hos broder, nu när chauffören bangade........
Shit!!!! Plöttsligt kom jag ihåg att jag faktiskt druckit öl i bastun............jag kunde inte köra bil......fuck...fuck.....
Skitsur.........mina älskade syskon har födelsedagsfest och jag kan inte komma.........

Tänker INTE bli sams med honom inom den närmaste framtiden.......grrrr......

Hoppas ni andra haft en KUL lördagkväll....

Bye...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar