torsdag 25 februari 2010

Ansiktslyft???

Börjar fundera på att göra en ansiktslyftning här på bloggen......jag har sett flera jättefina bloggar, och blev genast sugen att hotta upp min oxå. Kruxet är bara att jag inte vet hur man gör.....men min älskade blogg guru Sandra kommer ju hem nästa vecka, så då kanske hon kan hjälpa mig =)

Ja på tal om Sandra så har hon körkortsteoriprovet i morgon kl, 10.00......pirrigt!!!! De ligger nog hela gänget och rabblar skyltar och liknande i sömnen i natt......Jag håller tummar o tår för dem.....

Idag har jag inte fått nåt vettigt gjort.......sovit så länge att jag nu måste ha kommit in på plus på sömnkontot =)
Varit och handlat med Fredde.....det är inte lätt att få ihop måltider och frukostar när han inte får äta varken vete el, mjölk......
Men jag tror Fredde blev positivt överraskad över hur mycket han kan äta ändå.......det gäller bara att ha lite fantasi. Tyvärr faller alla lättlagade halvfabrikat genast bort....så jag tvingas till att bli en riktig "matmamma" som lagar allt från scratch........
Jaja...inget ont som inte har nåt gott med sig.......vår matsedel borde bli mer varierad och tusen gånger nyttigare nu =)
Detär bara jag som inte riktigt känner att jag har tid och ork med sånt.......men det är väl alltid så i början med något nytt....snart går det av bara farten.......förhoppningsvist!!!

Nej, nu börjar sängen hägra!!!! Stiger kanske upp i natt för att kolla på alla hockeymatcher......om jag orkar. Tyvärr sover jag oftast som en klubbad oxe när jag väl somnat....så chansen är väldigt liten.......men vi får se......

Nattinatt folks!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar