fredag 19 februari 2010

Go mårrån!!!
Har faktiskt kunnat sova hyfsat inatt......och det märks direkt på dagsformen. Känner mig genast lite mera alert i knoppen, även om kroppen värker.....det finns hopp.......=)

Har nyss kommit hem efter att ha skjutsat in Jeppe till Coop Arena. De ska åka på en roadtripp med J18.
Första stoppet blir Ö-vik där de ska möta Jeppes förra lag MODO senare i eftermiddag. Efter det åker de vidare mot både Leksand och Mora......kul......och kommer hem natten mot måndag.

Sandra är uppe i Arjeplog på en körkortsintensivkurs. Den började i måndags och håller på i 2 1/2 vecka.....med teoriprov den 25/2 och uppkörning den 3/3.......pirrigt =)
Tänk att tiden går så fort att min lillstumpa ska ta körkort.......hjälp, dra i handbromsen nån!!!!

Jag, Uffe och Fredde ska på 110-års kalas på lördag!!! Min bror Björn har fyllt 40, svägerskan Sussi fyller 40 senare i år, och min lilla syster yster har fyllt 30......fasen vad gamla de blir!!! Vilken tur att åtminstone jag hålls "forever young"!!!!
Men det ska bli riktigt kul att gå på fest....det var länge sen sist!!! Jag och Uffe har blivit såna torrbollar......sitter mest hemma och ruggar......men nu ska vi alltså skaka liv i döfläsken =D

Värkstatusen i dag är 6 av 10......det är hanterbart!! Det värsta är värken under och i fötterna, som gör det jobbigt att både gå och stå.......men ....men.....det är bara att "stå" ut =D

Have a nice day folks!!!

2 kommentarer:

  1. Sömn gör verkligen underverk för kropp och knopp!Hoppas Din värk ger med sig,Du kanska glömmer den en stund om Du ska på fest!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. herregud 40 år!!!...nyss var han ju en spoling på 5 bast...man kan ju lungt säga att tiden går snabbt! hälsn Monica O(Happis)

    SvaraRadera