måndag 11 maj 2009

Jag blir galen!!!

Har legat på spikmattan en timme ikväll för att bli trött!!!! Tyvärr blev det motsatt effekt.....kan inte somna. Till slut börjar jag stressa upp mig att jag måste stiga upp om några ynka timmar....vilket inte gör en mer avslappnad. Önskar jag hade sömntabletter såna här kvällar....kommer att vara död i morgon på jobbet...nåja jag hinner tvätta en hel massa i alla fall :) På tal om tvätten så skulle jag slänga in lite lakan i maskinen och kände att ett påslakan var alldeles varmt.....hm....tänkte att Diva måste ha legat där nyss. Och mycket riktigt...när jag grävde i högen så sticker ett litet vitt huvud upp....tänk om jag tagit ett jättelass och tryckt in i maskinen., och stoppat in Diva av misstag...huga vill inte ens tänka tanken. Så nu går jag igenom mina högar minutiöst, för den lilla rackaren gräver ner sig så fort hon får tillfälle. Helst gosar hon in sig i Sandras fluffiga morgonrock som ligger i högen...hon saknar säkert sin matte, och känner sig trygg när hon känner lukten av henne :).....eller så är hon bara allmänt äcklig som trivs i andras skit.
Nej nu hör jag att maskinen är klar, ska bara hänga upp den o köra igång en till så ska jag ge sömnen ett nytt försök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar