tisdag 26 maj 2009

Happis!

Har varit till Happis idag med Sandra, Cribbe och Elisabeth. Det var en helmysig dag...hoppas vi gör om det!
Jag behövde åka på IKEA och köpa plastbackar med lock till sopsorteringen....blev less på pappkassar som bara går sönder. Och så går det så mycket snabbare att lämna det på återvinningen om allt metall, glas och plast är för sig. Jag gjorde ett rens i helgen...det är ruggigt vad man hinner samla på sig.....nu med min nya ordning ska jag föra bort det så fort plastbacken blir full!!!!
Givetvis hamnade lite annat smått & gott i shoppingkorgen oxå...men faktiskt inte alls så mycket som det kan bli ibland (oftast). Men faktiskt har jag tagit tag i att börja uppdatera mina sängkäder....endel av de jag har är ca 20 år....behöver jag säga mer....så för varje nytt par sängkläder in...ett par ut. De får leva vidare som trasor i garaget.
Gallerian i Torneå fick oxå ett besök.....hittade en jättefin rosa väska...ME LOVE!! Lite alcohol blev det oxå....(jag gillar ju longdrinks) Medan Sandra var rädd att varorna skulle börja akutmögla på hyllorna om hon inte köpte hem och räddade så mycket som möjligt :) hi..hi

Sedan blev jag kär!!!! I ett par skor, el två par blev det, men ett par som jag bara dog när jag provade....ME LOVE...trulie, deepley, madley.....FÅREVER = sant.
Längtar tills imorgon när jag ska ha dem på jobbet....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar