måndag 11 maj 2009

Björnfrossa!!!

Nu har två väninnor till mig sett björn inom en vecka i Luleåtrakten......brrr.....Jag är livrädd för att gå på promenader med hundarna i skogen.....nåja...skog kanske det inte kan kallas riktigt....jag håller till i buskarna bakom grannens hus. Men flyger det upp en fågel håller jag på att hoppa ur skinnet :S Annars är ju Bälinge väldigt naturskönt...med massor av strövstigar. Men dessa törs jag inte längre gå på....synd....Jag önskar verkligen att nån kan skjuta bort alla björnar i närområden till bebyggelser....(.som jag alltid sagt...en fin björn är en död björn som ligger platt på golvet framför kaminen ) Måste det komma till att nån ska bli riven innan myndighetera agerar....tänk om det blir ett barn som blir rivet??? Man har redan släppt dem alldeles för nära, och med alla komposter som står o stinker sommartid....det är inte så konstigt att de kommer närmare, det är bara en tidsfråga innan vi hittar dem på villatomterna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar