lördag 7 november 2015

Myslördag

Idag hade jag tänkt vara kreativ och lite våghalsig och slänga upp tapeterna i Freddes/gäst rummet.
Men efter att ha synat dem noga så kändes det säkrare att vänta på att U ska ha tid och hjälpa mig i morgon.
Det var så dyra tapeter så jag vill inte förstöra dem eller göra ett för dåligt underarbete.

Surrade med Fredde och berättade att jag skulle tapetsera hans gamla rum och han tyckte väl inte att det behövdes, det är ju så fint där, Hm vars har vi hört detta förut ;)
Och sen när jag berättade om mitt tapetval höll stackaren på att svimma...rosa fjärilar var nog inte hans melodi. Men det kommer att bli såååå fint att t.o.m han kommer att älska det, hoppas, tror och försöker jag intala mig.
Men what the f#ck...han har ju flyttat hemifrån och nu är det jag som bestämmer ;) Och rummet blev ju så kalt efter det att han flyttade och tog med sig alla fina tavlorna därifrån.

Så idag har jag istället hängt med "the love of my life" Vincent och hans mamma <3 <3 <3
Måste bara garva åt Sandra, de kör en monster bil en silverrado av någon sort, och hon hade varit iväg före tuppen och handlat på storheden. Och när hon kommer tillbaka hem till innerstan så hittar hon ingenstans att parkera monstret.
Då ringer hon mig och frågar om hon och Vincent kan komma och hälsa på tills Andreas har tid att parkera bilen.
Kan inte annat än garva läppen av mig :D
Och jag älskar ju att få ha dem här och pussa och krama mitt lilla penntroll så jag har myst massor.

Vi drog även ut till Storheden igen och handlade lite julklappar. Tror inte att detta är sant, men jag är nästan helt färdig med alla klapparna, har bara det roligaste kvar till småstjärnorna :)
Vilken underbar känsla...en december utan ångest :)

//Kerstin


1 kommentar:

  1. Lyllo!Har inte skaffat en enda julklapp än.Jag tycker nog att julen är lite jobbig!Därför var jag hos mor förra året.

    SvaraRadera