måndag 9 november 2015

Jefla rygg….

Jag har i 1 års tid haft stora problem med ryggen till och från, men under de senaste månaderna mest till.
Ont som en gnu men inte sådär att den fastnar i nåt ryggskottsläge eller så. Och ibland vid stor smärta har jag t.o.m svårt att kissa.
Jag har tänkt beställa tid hos kiropraktorn Monica Uusitalo hur länge som helst, men när ryggen blir lite bättre så känns det som att det är onödigt eftersom jag är "bra".

Idag vaknar jag helt utan ryggont men under min prommis med hundarna ca 600m blir den bara värre och värre. Så när jag äntligen staplar mig in är det bara att ta Tramadol :(

Fasen också jag som har galet mycket jobb just nu.
Tycker att det är så konstigt för förr om åren om jag fick ont i ryggen så blev den bättre av att jag promenerade i ca 2 km. Idag hade jag aldrig tagit mig hem om jag hade gett mig ut på en sån strapats...mutter, mutter och morr.
Och nu kommer den hur som helst och när som helst, utan att jag har gjort något innan. Kanske ändå att vi måste åtgärda sängen med en hårdare bäddmadrass eller nåt. U har tjatat om det länge men jag tycker ju att sängen är så skön.

Nåja jag ska ringa kiropraktorn i morgon för idag ringde jag för sent, så får vi hoppas på underverk.

//En förbaskad och sleeten Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar