torsdag 12 november 2015

Ännu en grå dag

Vi har ju haft en sån underbart vacker och varm höst i år så man är inte van vid detta mulna gråväder. Men nu verkar det inte finnas annat än såna dagar :/
Igår kom de första snöflingorna men vi har för varmt här vid kusten för att de ska stanna. Ser massor med bilder på fejjan över vintervita trädgårdar, men antar att vi får vänta ännu ett bra tag innan vi också får det.
Jag längtar så galet mycket efter snö och minusgrader just nu. Allt blir så lerigt och skitigt härute, bilen, hundarna och mitt humör :/

Igår beställde jag förresten tid till kiropraktorn och ska dit på måndag...yey på det!! Men hon sa att jag måste till läkaren också för att utesluta så det inte är något annat som bråkar därinne.
Jag som är lite hypokondrisk och alltid haft galopperande cancer i hela kroppen ser ju genast olika skräckcenarion framför mig...och det galopperar rejält kan jag lova.
Även om hon pratade om ev, framfall så kan det ju vara "annat" oxå!!
Fasen vad less jag blir på mig själv. Skulle nog behöva en lobotomi i första hand ;)

Tjoohoo förresten!! Nu börjar det snöa här!!!!!
Nu blev allt genast mycket roligare :D

Min tapetsering som jag ordat om här tidigare har helt fått ligga på is eftersom jag inte har kunnat göra det själv. Och U har lovat att hjälpa mig med det.
Tidigare hade jag blivit galen av frustration på denna rackelkroppen, men nu är man väl härdad och van så jag bara finner mig i situationen och tar det som det kommer och stressar inte upp mig över det.
Även om det kliar i fingrarna att slänga upp dem så måste jag låta kroppen få värka av sig först.

Nej nu ska jag ta mina jyckar på prommis och få njuta av snöflingorna så länge de kommer.
C you//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar