fredag 6 december 2013

Firmafest och julbak...

Ikväll ska vi på Restaurang CG:s med firman + respektive och käka!! Det ser jag verkligen fram emot.
Speciellt eftersom jag nu jobbar enbart hemifrån så blir det kul att få träffa alla och surra lite :)
Det blir inget julbord, utan en trerättersmiddag med en god köttbit istället......mycket godare, julbord hinner man äta sig less på annars :)
Och jag har bestämt mig för att köra ikväll då jag har varit tvungen att ta starkare värktabletter idag, och dagarna innan. Men det gör ingenting, för imorgon kl: 10 på fm ska alla Sannerborgstjejerna till syster yster och julbaka, och då vill man ju vara pigg och alert ;)

Vi har en julbakstradition varje år, och i år kan vi vara med nästan hela högen. Det är bara Happistjejerna som saknas.
Ibland blir det inte så mycket bakat, men vi skrattar, sjunger och njuter av samvaron och alla dofterna. Det är nu julstämningen kommer på riktigt <3

Önskar er alla en riktigt härlig fredag och helg!!
Och hoppas att ni alla kan stressa av och bara njuta av att julen är på intågande!

//Bamsekramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar