torsdag 12 september 2013

Trött, tröttare, utsliten....

Har varit helt slut och utpumpad i kroppen de senaste två dagarna :( Och det känns som att någon illasinnad förkylning vill bryta ut. I förrgår tog jag en vilodag från 6 km promenaden men inte från plankeländet, och igår gick jag förvisso rundan, men det gick inte snabbt....
Men jag klarade det iaf, och som tur var så var det vilodag i plankutmaningen.
Så otroligt segt att vara så här trött just nu, jag har så mycket jobb och möten att hinna fixa med olika deadlines. Och sen så har vi låtit ta ner typ 15 träd på gården, så jag har hunnit vara risschaufför till kronan dessutom.

Kan bara säga att jag längtar till helg just nu!!! Få bada vedbastu och ligga under rödvinskranen.....med kudde och täcke ;)

Nej nu ska jag ta min sletna kropp och gå ut med hundarna, sen får jobbdan ta vid......

Ha en härligt helmulen höstdag allihopa / eller inte..... men "hang in there", efter moln kommer sol// Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar