lördag 14 september 2013

Lekt med min älskade igen......

Jag borde få en medalj för en helt IQ befriad hjärna, och för en stadigt växande hög med kluven ved!!
Jag förstår inte min enorma begeistring av denna vedklyv.....

Har släpat runt både min onda och arma kropp, samt Fredde runt hela storheden på shopping. Var ju tvungen att passa på när jag hade bärhjälp. Så vi hann med att köpa hundmat + reflexvästar åt jyckarna på Djurmagasinet. En härlig orange ryamatta + solcellsbelysning i form av stenar på Jysk, ( jäklars vad fräsch butiken är på väg att bli, min nya favvo). Sen drog vi på Maxi och handlade mat, HM för en uppdatering av våra garderober samt Systemet för lite rödtjut........ Vid detta laget hade jag gått bort den värsta träningsvärken i kroppen, så nu var det "bara" nacken som trilskades :(

När vi kom hem laddade jag med dubbla treo, och gav mig ut till klyveländet igen....... Resultat avgrundsont i kropp och nacke :( Fuck!!!!!

Nåja Uffe eldade bastu åt oss, och det var ljuvligt för min sargade kropp <3
Och ett par glas rödvin på det gör kroppen avslappnad, (orkade inte ligga under kranen som jag i min enfald trott :/ )

Har nu bestämt mig för att "bara" ta tunnare vedklampar. Och inte som tidigare de största och absolut suraste av dem alla.......de ska jag spara till Uffe :P

Men jag har kluvit nästan hälften av vedhögen "so far" :) Yeah!!!!!

Och imorgon el, rättare sagt idag ska jag ta tidernas sovmorgon........för att kunna fortsätta igen ;)

Fattar fortfarande inte vilket jäkla förhållande jag skapat med denna där klyvmackapären........

Nåja det är ju enkelt om man jämför med att måsta stapla skiten......vilket jag tvärdissar!!! Där går min gräns!!!

Så nu ska jag klubba ner mig själv mellan lakanen, med dubbla treo som kvällsdrink. Nya friska tag i morgon igen......eller inte!!! Måste väl kanske lyssna på det häringa kroppseländet oxå ibland!!! Och just nu "skriker" den högljutt..... prutt oxå :/
// Invalido...:/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar