söndag 15 september 2013

Idag var det ingen lek att stiga upp......tror jag ligger kvar ett tag till, och hoppas på att Uffe ska hojta till när frukosten är färdig :)

Ibland är det svårt att veta om värken är gammal hederlig träningsvärk, eller om den kommer från fibron el, whiplashen. Och eftersom jag syndat med lite choklad i fredags, så kan det vara vilket som helst av dem, eller alla tre på en gång :(

Nåja, om jag bara äter ägg och kött några dagar så brukar fibron ge med sig iaf. Och mot träningsvärk är det bara träning som gäller, så jag får köra vidare på vedbacken helt enkelt, så blir det nog bra i slutändan. För träningsvärk brukar alltid vara värst dag två, så jag får köra på varje dag, så jag slipper tvåan ;)

Nej nu knorrar magen så mycket av hunger, och ingen Uffe har ropat ännu, så det är väl bara att pallra sig upp!! Det blir äggröra med bacon idag.....mums!! Har inte ätit det på två veckor, så nu är det hög tid för festfrulle!!!

Ser ut att bli en solig dag idag, dock en blåsig sådan.....men det är ju bara bra för veden som ligger i travarna på tork.

Nej nu måste jag skynda mig, tror att Uffe lägger beslag på min yxa annars!!// Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar