torsdag 29 november 2012

Tårar i tomtelådan.....

Idag är en riktigt risig dag i nacken....måste försöka vara utan värktabletter så länge som det bara går. Har ätit treo comp ett par veckor pga värken, men har fått sluta med dem och har återgått till vanliga treo för ett par dagar sen.
Får jag ett sår så slutar det aldrig att blöda och blodet ser ut som utblandad hallonsaft, och tydligen har jag sår på många ställen i kroppen som jag inte visste om.....
Riktigt läskigt faktiskt, så nu är det slut med treo compen för alltid!!!!
Och kanske kan vanlig treo funka snart, för det är den enda som funkar någelunda på värken..... Men tillsvidare så får jag ta det lugnt så jag klarar mig utan tabletter!!!
Det kommer att bli en tuff och ond period, men det är bara att bita ihop!!!

Så min risiga dag bestämde jag mig för att ta det lugnt utan "måsten", och bara göra saker om jag orkar, och känna av nackstatusen hela tiden.
Har sprungit ner och upp till källaren massor med gånger och hämtat upp allt julpyntet.....många gånger blev det eftersom jag inte kan nära mycket åt gången, så jag får ju lite flås på köpet ;)

Satte sen på lite julmusik och började pynta lite, då jag plötsligt insåg mitt i grävandet i tomtelådan att vi inte kommer att vara samlade hela familjen i jul...........

Även om vi ska till honom i mitten på januari, och vi längtar som galningar, så är ju julen en viktig familjehögtid för mig!!!

Kram :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar