torsdag 1 november 2012

Depression!!!!

Ja besiktningen på huset i måndags gick väl inte så bra som vi hade hoppats.... och nu känns det som en känslomässig bergochdalbana, där vi inte riktigt vet hur vi ska göra :((((
Fasen vad jobbigt läge......
Känner mig alldeles tom och dränerad, och framförallt villrådig :/
Så om jag inte hörs på ett tag så har jag puppat in mig i en depressionsbubbla, där jag tröstbakar och frossar i livets godsaker ( givetvis LCHF), och planerar resor till andra sidan planeten!!! ;)

Jag vet att jag är en jäkel på att överdramatisera saker och ting, så detta är alltså hur jag känner just nu.... Vilket inte alltid är helt realistiskt....men ack så kännbart!!!
Kram <3

2 kommentarer:

  1. Gick inte riktigt som jag tänkt heller.Men eg,är det inte så farligt.Får pruta 20000 på priset och det går ju.Finns det nåt värre än när han kryper omkring överallt och mäter.Fuktskada i bastun och panelbyte utvändigt,mer än vi trodde.Känner mig lite förlamad,men det går nog över.
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag kommer ihåg vilken pärs det var när vi sålde Bälinge, han var ju överallt och rotade. Nu var det ju dock till vår fördel han rotade runt.....även om vi inte blev glad över fynden :/ Blir att ta en funderare på hur vi ska göra!!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera