tisdag 14 augusti 2012

Är kär i min karlslok!!!

Tänk att man fortfarande, efter 25 år, kan känna hur kär man är i sin man.....ja vi är inte gifta, men ni förstår vad jag menar.....han är min man!!! En helt underbar känsla.....när man blir alldeles varm i bröstet när man tänker på honom, och längtar efter att få träffas :)))Och detta fast vi både lever och jobbar tillsammans.....hm....ja det kanske fanns en mening i att min älskade Amazon dog och jag blev tvingad att byta motor på den då för 25 år sedan.....och att kompisar tipsade om darlingen som reparatör :))) Nåja nog om detta......sitter just nu och längtar upp till fjällen, och få fiska och bara njuta av den klara luften. Vet inte om och när vi har tid.....men jag ska kolla upp hur det ser ut under september i våra planeringar. Alternativt så har vi ju stugan att dra upp till.....finns ju mycket fina vatten där oxå, tyvärr utan fjälltoppar att beundra ;)) Men det är fint ändå :))) Nej nu ska jag sluta babbla här och släpa mig iväg till jobbet. Ha en härlig tisdag allihopa!! Kram :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar