torsdag 23 augusti 2012

Pollyknip :((((

Det gick ju bra att lägga ut bild genom appen.....men verkar helt hopplöst att kunna byta ut min profilbild.....hm.....sidan var lite seg nu, så det kanske funkar bättre vid ett annat tillfälle. Idag ska jag nästan bara slappa på här hemma, blev helt slut efter gårdagens resande och shoppande :))) Och ändå så gick vi bara på stan i ca 4 timmar......men vi steg upp så himla tidigt och åkte till ambassaden, så sen tog orken slut vid 2 snåret. Men jag hittade det jag behövde.....en fin svart blus och en grå t-shirt från Tiger of Sweden, och en svart nättröja från TopShop :))) Annars njuter jag bara så mycket av Stockholmspulsen när jag är där......härligt att slå sig ner på nått utefik och bara titta och känna all rörelse, och se alla fina gamla byggnader :))) Men denna gången fanns inte orken till att knalla runt mer. Åkte tillbaka till Arlanda vid halv 3, och checkade in på rest and fly, så vi fick vila innan flyget gick tillbaka hem 21:10. Tur att Jeppe oxå var lika slut....annars hade jag fått ta till RedBull för att hänga med :) Men nu så ligger jag fortfarande kvar under täcket och njuter med en bra bok.....måste även erkänna att jag samtidigt frossar i Pollygodisar :/ INTE bra alls.....får så himla ont i magen av dem, men så fort magknipet lugnar sig så fortsätter jag att frossa....och jag kör fortfarande LCHF, så detta är inte OK!!!!!! Är gräsänka nu när Uffe är på fiskeresa......och jag blir alltid som en obstinat och trotsig snorunge, som gör vad jag vill när han är borta :(( Åtminstone första dan....ungefär som en tonåring som får FF ;) och jag vet att vid 45 års ålder borde jag ha mognat ifrån detta.....men ikket.....men nu håller jag ju mig på Pollynivå, så det är väl kanske inte så farligt i det stora hela......förutom för min knorrande mage :)) Nu kallar boken på mig igen, så vi får höras en annan gång!! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar