tisdag 28 augusti 2012

Nu kör vi igen :))

Efter semestern har det varit jättesvårt att hålla en ren LCHF diet. Jag har fuskat med småsaker här och där nästan dagligen......även om jag inte ska köra så hårt som jag gjorde innan semestern, så behöver jag ju inte bli helt förtappad :/ Viktnedgången har gått väldigt segt pga det, och nu först har jag gått ner till 69,5 som jag låg på innan Miami!!! Men nu blir det mera allvar igen....nu siktar jag på 64 kg i närtid. Känner att det inte är en omöjlighet, så nu jäklar kör jag!!! Sitter just nu och sväller i soffan efter att ha vräkt i mig av pajen jag gjorde. Både jag och Fredde blev helt lyriska över den.....sååååå god :))) Har bara ätit 1 ägg, några kallrökta laxskivor och lite ishavssallad till frukost, så det knorrade rejält i magen. Har bara druckit massor med kaffe under dan i ett desperat försök att piggna till och jobbat. Men nu är papperhögen borta, magen full och en promenad med doggarna i solen på agendan, så hejsvejs för nu. Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar