onsdag 29 augusti 2012

Det rör sig nedåt :)

Igår avslutade vi dagen med att ta en runda på Ormbergets 5,4 spår :)) det är så härligt när luften börjar bli klarare och när det doftar så gott. Känner av i låren idag, fast vi tog det lugnt pga att jag inte skulle få så ont som i början på sommaren när vi drog igång.
Och så fick vi tänka på vår övergödda lilla Diva, så att hon inte spränger lillhjärtat nu i början <3

Idag stod vågen på 68,9 :)) Jag var nog riktigt i nattmössan för jag fick inte ihop det först.....innan jag fattade att jag gått ner :)))
Men det är ju kvällsvikten som är den som gills, och den kommer nog inte att ligga så lågt än......jag var bara så nyfiken på om jag är i ett "tappflow" :)))

Idag så ska jag fortsätta jobba hemmifrån, och samtidigt brottas med mitt jäkla tvättberg som aldrig blir mindre.....jag lackar ur snart..... Jag kör minst en maskin per dag oftast 2, men det fylls på i samma takt som jag tvättar.....suck.... Så därför är det ganska skönt med mina jobba hemma dagar, för då kör jag maskiner nonstop hela dan. Och börjar inte det visa resultat idag.....så kastar jag ut skiten och köper nytt.... :/

Ska även åka en sväng till Happis och hälsa på mina föräldrar en sväng, och handla lite gomat i Finland :))) De har så mycket gott....kanske inte så mycket LCHF mat men jag ska kolla upp detta. Om inte annat så ska jag köpa mig en påse färsk lakrits till på lördag. Är så sugen på lakrits att jag tom har drömt om det i natt :)))
Och som sagt, en dag i veckan kan man fuska lite med gott samvete :))

Ja det var allt för denna gång. Nu drar jag igång tvätteriet!! Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar