tisdag 15 mars 2016

Grå, gråare, gråast...

Min mamma bar sagt att det är fult att luras...men inte bryr sig solen om det :(
Den strålade så vackert här vid 7 snåret i morse och jag tänkte ringa dottern och boka en solhängardag här på altanen idag, men nu ett par timmar senare har det mulnat ihop igen...
Känns värdelöst med +7 grader om inte solen också är framme!!

Har jobbat som en gnu både söndag och måndag så jag kände mig värd en härligt ledig dag i solen, men nu kan jag lika gärna jobba lika grå i sinnet som vädret :/

Väntar på att VC ska ringa mig för att få en tid till läk och reda ut mina fantastiska humörproblem. Om det är nåt slags klimakteriekossebesvär eller en släng av min gamla utbrändhet som besvärar så skulle det vara tacknämeligt att få hjälp oavsett.
Och enligt darlingen en ganska snar hjälp ;)

Ja så kan tydligen dagarna se ut när man närmar sig ett halvsekel. Nåja jag börjar med en prommis med hundarna så får jag se vad dagen bjuder på idag.
//Kerstin

2 kommentarer:

  1. Det finns hjälp Kerstin.Jag kom i klimakteriet tidigt och blev deppad och livslusten försvann.Fick hormoner och det var fantastiskt.
    Vad pratar du om att solen försvann?Inte här iallafall!
    Sköt om dig!

    SvaraRadera
  2. Hahaha….solen kom fram här också strax efter att jag skrivit :)
    Vad skönt att höra att det finns hjälp att få.
    Kram

    SvaraRadera