tisdag 22 mars 2016

Gott och blandat, fast mest gott :)

Måste säga att det däringa Levaxinet nog hjälper, för jag har blivit så ofantligt mycket piggare än vad jag var innan, fast det inte ens gått en vecka än :)
Tjoohoo för det!!!

Monsterhumöret har lugnat sig och fram kikar mitt glada och soliga humör...jag säger bara välkommen, länge sen sist :)

Vad har hänt mer, jo vi har haft en jordbävning i helgen som mätte 4,2 på richterskalan, vilket var ganska häftigt!! Huset bara skakade och det dånade så det tog en stund att fatta vad det var som hände.

Solen skiner som aldrig förr från en klarblå himmel, och har så gjort i en vecka. Tyvärr ligger vi på ca -8 grader just nu så det biter lite i kinderna, speciellt om det fläktar på.

Idag har jag en massa jobb, lite shopping samt barnvakteri på agendan, så jag får nog dra igång dagen illa kvickt om jag ska hinna det tänkta innan lille Go kommer vid 4.
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar