fredag 29 januari 2016

Älskling - visst tar du på dig rynkkrämen??

Hahahaha...(Djupt ironiskt skratt!)Han är bara för rolig min älskade "soontobeex-man".
Imorse tvingades jag ur sängen långt innan rikets alla tuppar ens funderat över att vakna, för att delta i ett möte på firman kl 7.
Upprepar KLOCKA 7!!!!! Merde :/

Nåja uppsläpad och utsläpad av hundarna sätter jag mig med en stor balja kaffe, muttrandes om att jag behöver den intravenöst i espressostyrka, när min "soontobeex-älskade" tittar på mig och frågar om jag tänkte använda mina rynkkrämer innan jag åker?????
Meh…

Klart att jag skulle, men det hör inte till saken. Drar man upp mig ur sängen innan kroppen och framförallt ansiktshuden vaknat och fortfarande ligger och kurar i djup sömn då får man baske mig ta mig som jag är!!!

Men jag kan inte annat än skratta åt honom och hans tro på mirakelcremer, även om mina Rodial produkter faktiskt levererar direkt så är ett sömnigt ansikte fortfarande ett sömnigt ansikte även om jag skulle ha använt strykjärn :)

Och till alla som säger att man blir så pigg av att stiga upp tidigt och att man får så mycket gjort kan jag bara säga - HÅLL KLAFFEN!!!
Är så vansinnigt trött nu att ögonen knappt hålls uppe kl 10 på fm, och till hundarna som stirrar på mig med största vivillgåut blickarna blänger jag bara tillbaka och borrar mig djupare ner under filten i soffan och muttrar något om att toadörren står öppen -help yourselves…

Skulle bara säga att det är en sån dag idag, så ha en kul fredag alla som vill och orkar. Här blir det rena rama långfredagen i väntan på att få gå och sova igen.
Och vill någon ha datenight med bastu så bör denna NÅGON ha med sig en fantastik middag och servera mig ett amaronevin som fjäsk!!! Och därmed basta!!!

Såja nu blev jag faktiskt lite piggare av att få gnälla av mig lite, så det är bäst att kila ut med trasselsuddarna en sväng i förmiddagssolen :)
//Kerstin

1 kommentar: