måndag 24 februari 2014

OS svacka.....

Vad ska man nu fylla sina dagar med när OS-et är över?? Man kan ju givetvis återgå till att jobba regelbundna tider.....men sen då?? Vad gjorde jag innan OS??
Känner mig helt tom och nollställd just nu ;)

Man kanske skulle ta sig i kragen och göra en rejäl storstädning, för här är inte dammsuget ordentligt på 2 veckor......så det är inte så konstigt att vi alla går runt och nyser hela tiden!!
Ja det får jag ha som veckans "to do", förutom jobbandet då, att storstäda huset rum för rum, mycket eller lite i taget tills det blir klart!! Låter som en härligt kreativ vecka :)

Och som grädde på moset så lyser solen och det droppar från taken, man kan inte annat än bli pigg och glad!!
Har tagit fram en solstol och en dyna färdigt till mina kaffepauser på altanen.....lovely :)

Då är det väl bara att köra igång dagen då, börjar med att fixa diskbänken och sen jobba 2 tim så jag får ta min älskade kaffepaus nångång medans solen ännu är framme. Sen blir det fortsatt jobb och städning!!

Ska grunna lite på hur jag ska lägga upp städningen på bästa sätt, för jag har en förmåga att gå in på molekylnivå, och sen tryter både krafterna och inspirationen innan jag är färdig. Men det får jag grunna på under kaffepausen.....nu drar jag igång veckan!!

CU//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar