tisdag 21 maj 2013

Appropå ingenting.....

Känner mig väldigt låg idag, så jag har väl inte så mycket att till föra här!! Tänkte bara kika in och säga hej. Ibland känns livet lite väl komplicerat, och det sladdras och byggs konspirationsteorier av absolut ingenting......och man blir misstrodd och sårad!! Men det är väl en del av livet det oxå!! Jag är en ganska rak och ärlig person som säger vad jag tycker, inte alls för att såra, utan för att stå för att vi alla har olika åsikter. Varför hymla om vad man tycker i olika situationer, man kan ju inte alltid vara en ja sägare till allt, bara för att andra kanske tycker det.......eller!?!? Ska man släppa sina egna värderingar bara för att nån ska må bättre?? Nåja jag springer inte runt och sprider osanningar om andra, och jag försöker se det goda hos alla människor jag möter. Och om det skulle verka störande för någon, så är jag väldigt lessen för det, men det är sån jag är.....lite naivt kanske......men jag är sann mot mig själv, och kan inte vara på något annat sätt!! Nej nu får det vara nog med detta negativa babblandet, jag återkommer när jag har nåt roligare på hjärtat :) Tills vi hörs igen/Bamsekramar till er alla

1 kommentar:

  1. <3 det är bättre att visa vem man är och var man står, om inte? ges det mycket tillfällen till sladder o vilda spekulationer ... människan är inte alltid klok. Varm "sommarhälsning" på Dig

    SvaraRadera