lördag 4 maj 2013

Gravitationsproblem ;)

Appropå det här med bh-ar....jag är en väldigt slö människa när det kommer till att köpa bh-ar. När jag köper nån så använder jag den verkligen ända tills det inte finns en tillstymmelse till elastisitet kvar, och sen måste jag iväg och panikköpa en ny. Och det är det värsta jag vet......för det finns ju en miljon olika modeller och storlekar!! Och den får inte sitta åt för då får jag panik och svårt att andas, men samtidigt måste den ju göra sitt "jobb" utan att det pöser över åt olika håll, och gärna vara snygg oxå.......huga vilket jädrans provande :(
För till grejen hör ju att har man hittat nån favorit så har den garanterat gått ur sortimentet för massor med år sen när man väl ska köpa ny!!
Nåja till saken......efter några dagars sökande på Lindex och liknande affärer så gick jag till Eleonora Laura idag för att få hjälp......och jisses vilken hjälp jag fick!!!!!
Alltså skillnaden på att tro att man har 85C till att man har 75E i verkligheten gör en enorm skillnad på positioneringen av hyllan!!! Holy moses!!!

Så en mycket lycklig tjej köpte 2 bh-ar på en gång + en bikini (oxå den i rätt storlek),en badkjol och rosa Hanky Panky trollor :)
Kommer aldrig mer att köpa bh-ar nånannanstans, vilken underbar service!! :)

Hahaha.....och min kära sambo kollade in hyllan när jag kom hem, och sa med ett stort leende -jaha, är det där den ska sitta ;)
Hm.....tänk att man ska hinna bli 37+++ innan man lär sig sånt......

Ha en skön helg allihopa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar