fredag 3 maj 2013

Sleeten :/

Nu börjar denna brud/kärring känna sig gode sliten av allt jobbande.....
Hade behövt en mossrivare som rensar upp i hjärnan lite, känns det som. Men nu är det sista arbetsrycket före vår efterlängtade Cypernresa.......det finns inte ord för hur mycker jag längtar!!

Har inte ens börjat fundera på packandet, men har börjat tvätta iaf, så jag är ju lite på G ändå. Och de tre P:na pengar, pass och piljetter har jag ju, så då är ju resten bara en baggis!! Jag har ju bara tänkt bo i solstolen, och till det behövs ju inte så mycket kläder ;)
Har laddat ner en massa podcasts att lyssna på i solstolen, isf att ha böcker och tidningar som skymmer solen. Tycker att jag varit förträffligt förutseende, hoppas bara att det funkar oxå :P

Nej nu är det lika bra att köra igång och jobba, så jag kan ta "helg" nångång!!
Kan hända att det blir lite vin till Hockey-VM ikväll bara för att det är semester!!! Wiiihoooo.....

Tjingeling!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar