onsdag 5 juni 2013

Mammahjärnan kan inte sova :(

Nu är det ju studentdax för Fredde, och de är givetvis ute varje kväll med klassen och hittar på nåt kul :)

Men mamma har ju lite svårt att slappna av, speciellt när de dragit till Piteå igårkväll. Även om han messade att han sover över där så vet man aldrig om man måste vara standby!!

Så jag har vaknat kl 2 och inte kunnat somna om.....tog en insomningstablett til, men den effekten lyser med sin frånvaro, så kl3 klev jag upp och gick på prommis med hundarna, och huttrade i det svala vädret. Sen hängde jag upp en tvätt och slängde min vana trogen på en ny oxå.......hoppas grannarna inte störs så mycket av det!! Tog även en sväng om med min fantastiska nya specialvaskmopp över hela läggan......tur att jag damsög färdigt igår :)

Men nu har jag åter knölat ner mig mellan lakana och hoppas på att kunna lura till en stund til :)

I måndags hade Jesper bal med sin Maria som tar studenten på fredag. Och vilket otroligt vackert par de var. Och Maria var så otroligt vacker i sin pudergammelrosa klänning, med halvuppsatt hår med massor av färska ljusrosa rosor <3

Tyvärr strejkar bloggjäkeln igen, så jag kan inte lägga upp bilder på dem här :(

Men som sagt nu är det bråda dagar fram till studenten för Fredde, så jag försöker göra bort saker allteftersom, så det inte ska bli nån sista minutenstress!!! Får bara hoppas att det hjälper :)

Kram alla nattugglor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar