lördag 8 september 2012

Sorgen att skicka sonen till andra sidan jorden!!

Gråter, gråter, och åter läker i tårkanalerna.......Har försökt intala mig själv att Jeppe bara åkt på semester till Los Angeles, och kommer hem snart.......det hjälper att tänka så.....då känns det inte sååååå länge...... Jag vet att det är att sticka huvet i sanden som en struts......men det gör att det gör lite mindre ont :))) Jag är ju egentligen jättelycklig för att han har fått denna chansen, och att han har möjlighet att kunna leva sin dröm till 100% :)))) Suck.....det är väl typiskt mamma beteende :S Just nu ska jag gå och lägga mig och snörvla färdigt!!! Imorgon är en ny dag.......jag önskar bara er grabbar, Jeppe och gänget, lycka till "over there"!!! Och visa dem vad vi Svenskar går för <3 <3 <3 Lite tårdrypt kram till er alla!! Hej då, och på återseende :)))

1 kommentar:

  1. Usch.... jo jag vet hur det känns... Det är verkligen inte roligt. Fast det känns varmt i hjärtat att de får chansen så gråter mammahjärtat floder... Kramisar

    SvaraRadera