söndag 2 september 2012

Magic Mike!

Imorgon söndag ska jag, Åsa, Lena och Lenita gå på bio och se Magic Mike......hörde att det var nån slags manlig streapteasefilm......då är jag med sa jag direkt!!:))) Kanske nånting vi ska skicka gubbarna på efteråt.....eller inte! Ska se filmen först :)) Men innan bion ska jag jobba och tvätta lite till :)) Har gjort fläskkotletter i ugnen i fredags, och den är helt suverän :)) Tydligen kan jag inte länka direkt till receptet, men det finns på Kokaihop.se Där kan man även hitta dagens middag som blev Plommonspäckad fläskkarre med broccoli :))) Säger bara superenkelt och oootroligt gott......gå in på Kokaihop.se och testa!!! Imorgon tänkte jag testa smördegsinbakade kycklingar, även det från www.kokaihop.se ska ta fram kycklingen nu och sen störta i säng, ser att klockan rusat iväg ikväll!!! Gonatt på er allihopa!! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar