torsdag 20 september 2012

Ho ho.....I'm back ;))

Efter att ha skickat iväg sonen till LA, och med den sorgen i hjärtat och den stressen vi haft under två månaders tid innan avfärden.....gick luften ur mig helt :/ Jag fixar det mest nödvändiga på jobbet, men allt annat har legat nere. Fredde tvingade mig till slut att åka och handla mat för kylen ekade. Tvättberget hade vuxit till Everest storlek igen, och hela hemmet bara förföll.....Till slut var jag så totalt orkeslös och apatisk, så minsta lilla måste blev till en enorm stressfaktor. Nu har jag stängt av mobilen för att i lugn och ro beta av allt, och komma på fötter igen :)) Tyvärr har jag nog missat möten och annat som jag lagt in i min kalender i mobilen.....men det får jag reda ut senare. Det viktigaste är att reda ut här och nu!!!!! Grabbarna har det bra där i LA så jag går inte runt och sörjer kring detta längre.....jag glädjs så mycket för deras skull, och håller tummarna att det ska gå bra för dem :))) Och nu ska jag sätta på lite kaffe, hänga en tvätt och slänga på en ny. Göra sista finslipet på jobbet jag sitter med nu, och föra in pärmen till revisorn. Sen ska jag bara ta dan som den kommer :)))) Och ska åka och kika på ett hus ikväll.....småspännande, men inte euforiskt......men det kanske inte är huset. Det kanske bara är jag som inte är i fas :) Nåja hursomhelst, så blir det en lugn dag i hjärta och hjärna iallafall!! Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar