tisdag 28 september 2010

Plöttsligt händer det!!!!

Herregud...jag har t.o.m slagit mig själv med häpnad idag!!! Har haft sååå mycket värk i nacke och lederna sista tiden, och varit så less.....men nu idag kände jag att om det jag gör nu inte hjälper måste jag ju testa nåt nytt.....så jag och Sandra knöt på oss joggingskorna och drog till Ormbergets elljusspår!!!!
Vi irrade runt ca 4km varav 2km:s löpning.....vi skulle ta 3,3km spåret men hamnade i ett vägarbete i skogen, och blev så förvirrade av alla nya och gamla spår som gick kors och tvärs att vi var tvungen att fråga en av arbetarna vart vi skulle =)
Hamnade sen tillbaka på starten utan att ha löpt hela, så vi gick en halv runda till.....men nästa gång blir det 5,4km spåret.....där kan det omöjligt vara vägarbeten!!!

Uffe har kommit hem från sin fisketur i em.....skönt!!! Jag har haft så svårt att sova när han varit borta.....är lite mörkrädd och har fått ligga och läsa tills ögonen ramlar ihop.....vilket de inte har gjort förrän vi halv 4 snåret på morgonkulan!!!
Så inatt kommer jag nog att sova som en klubbad säl.....trots hans snarkningar =))))

Nattinatten på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar