torsdag 30 september 2010

Det gör ONT!!!

Hehe....ja idag känns vissa kroppsdelar (låren) mer än andra efter joggingturen igår....=)
Men samtidigt är det skönt.....det är väl ett tecken på att kroppen är vid liv, eller vaknat upp igen....så om det lugnar ner sig tills i mån blir det nog ett försök på 5,4km spåret!!!
Och det är ju ett underbart sätt att komma ut i höstskogen med alla vackra färger, och den klarare luften gör det lättare att andas även vid ansträngning =)))
Skulle ta med mig Diva oxå, men jag måste kolla upp om hon har noskvalster först.....hon snorkar och nyser ganska mycket, och är mycket tröttare än normalt....Törs inte påfresta henne för mycket utan att ha kollat upp det först.

Annars har jag haft en mycket trevlig kväll med modevisning på schemat....kul att få se annat än bara de stora klädkedjornas alster!!! Här fanns flera små företag som inte är etablerade mitt i smeten, som visade upp sig.....SAK inredningar på Kronanområdet som min svägerska driver var med....men även smyckebutiker och en chokladfabrik fanns med!!! Var genast tvunget att köpa lite choklad av dem.....chokladöverdragna kaffebönor och vindruvor i kakao med smak av vin & choklad.....gud sååå gott!!! Frost choklad heter företaget och märket, rekommenderas skarpt =P

Nu sitter jag och kollar reprisen av dagens idol....oj vad bra de är nästan allihopa. Det känns trist att inte 5 av dem får tävla vidare....tur att juryn får välja 4 vildcards som får gå vidare utöver dem som folket röstat fram.

Nej nu bör jag hoppa i lopplådan.....måste till läkaren i morgon, och då kan jag inte sova bort halva morgonen......

God najt ;)

1 kommentar:

  1. Skönt att komma igång med träningen!Min dotter tränar som en dåre nu.och säger att hon är mycket piggare och sover mycket bättre.
    Fortsätt!!!
    Kram!

    SvaraRadera