lördag 18 september 2010

Födelsedag =)

Har idag blivit hela 37+ igen......tänk vad tiden står still =)
Började dagen med en lång och härlig sovmorgon......det var verkligen länge sen jag sovit så länge....klev inte upp förän vid 11 snåret.....lite ledbruten men ack sååå utvilad.
Fortsatte dagen med att göra ingenting, jobba en stund, handla och sen göra ingenting igen.....lovely =)
Beställde hem mat via nätet....gud så lyxigt!!!! Min kära syster höll på att skratta sig fördärvad över min matbeställnings exstas.....och mumlade något om bönderna som kommit till stan......hm.....men lyxigt känndes det iallafall =D

Jag är så tacksam över att ha så fina vänner och en sån underbar familj <3 Tack alla för att ni finns omkring mig......ni betyder allt för mig!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar