fredag 13 januari 2017

Panikansning av kamelhårskalsongerna.....

Ja som rubriken säger så är det en smula panik här, fast på gott istället för ont ;)
Darlingen har nämligen bokat in oss någonstans över helgen, och det enda jag vet är att jag ska packa ner badkläder, varma kläder och inte alls för uppsnofsade middagskläder och vara redo för avfärd ikväll :O

Spännande....mycket spännande!! Men det betyder ju att jag måste leta fram lien och ansa benen idag! Strax! NU!!!
Och det kommer ju att ta sin lilla tid + att jag ska hinna jobba, handla och vara barnvakt åt barnbarnet mellan 11:30 -16:30....phju....

Men fantastiskt underbart ska det bli framför allt! Han är som gullig och påhittig min älskade man <3
Det enda som känns en smula obekvämt är väl denna bikinidelen....eftersom man är i sin allra blekaste, fetaste och mest slappaste fas just nu så här strax efter jul.
Och hade nog behövt ett par veckors (1-års) förberedelsetid innan man åker.

Ja, eller vem försöker jag lura....så ser jag ju ut året om, förutom blekheten då som kan variera lite. Har faktiskt börjat träna LITE för att stärka upp min eländiga rygg, och en yogamatta har äntligen inhandlats och står där så ivrig i sitt hörn och längtar att bli invigd. På måndag så drar jag igång den nya morgonrutinen!!!

Ja nä nu kan jag inte ligga kvar här i sängen och skräpa längre. Upp och göra mitt lilla morgonpass, ut och ta en sparkrunda med hundarna och slutligen ansning av kamelhårskalongerna. Sen kan jag dra igång alla dagens sysslor och längta efter kvällen.

Ha en fin helg alla fina därute!
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar