torsdag 9 mars 2017

Nä nu jäklars....vassrugge eller beach 2017???

Nä nu jäklar är det jag som får ta i med hårdhandskarna....
Om 3 ynka månader så är vi inne i juni månad och om man ens ska våga sig ut på altanen i sin ensamhet i bikini så måste det börja hända grejjer nu!!!!

Skrev ju tidigare om mitt eviga fuskande, och det har absolut inte avtagit :/
Fibron gnager på hela tiden, med endast uppehåll under vår tripp till Spanien Playa Flamenca och Alicante. Värmen gör så mycket gott för lederna även om det bara var ca 14-16 grader i skuggan där, men att köpa ett semesterboende där som tanken var är helt uteslutet då vi vill ha det varmare under våra vintrar i solen.
Nåja, världen går inte under med det.....jag får helt enkelt köra på beprövade vägar och strypa kolhydraterna till max igen så ommer jag att må sååå mycket bättre.
Och förhoppningsvist så släpper de 8 eländiga överskottskilona oxå i bara farten :)

Det värsta i hela kråksången förutom de extra kilona är väl hur hudens elastisitet helt verkar ha försvunnit och allt bara saggar och hänger.....överallt....what the f#uck....

Nå jag får googla på hur jag kan åtgärda det senare....nu är det lederna och vikten som är i största focus. Och 8 kilo till sommaren borde gå, eller???
Jag kämpar för det iaf, med start idag :)

Ha en fin dag alles, här blir det att sitta med bokföringen tills ögonen går ikors. Och att sen googla på renoveringsdetaljer in absurdum för att vara beredda när snickisarna kommer nångång under senvåren.

Ciao//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar