tisdag 3 januari 2017

Välkommen 2017

2016 var väl ändå ett himla bra år. Jobbet rullade på som vanligt och med Sandra som hoppade in och avlastade massor nu i slutfasen gjorde att jag inte fått magkatarr i år...tjhoohoo för det minsan :)
Och nu i början på det nya året ska jag sätta mig in i nya och förhoppningsvist snabbare och effektivare ekonomisystem!!!

Vi har ju även haft en fantastisk semestertripp med alla barnen + barnbarn och respektive. Sen fortsatte ju jag och Uffe med bil via Spanien, Franska rivieran upp till Gardasjön och Valpolicella vindistriktet. En helt underbar tur <3

Nu efter nyår så har jag inte avgett några löften, men en vit månad utan alkohol, socker och kolhydrater vore nog på sin plats!!
Nu börjar fibromyalgin besvära mer så då är det dags att göra ett break, speciellt när det har lovats stora vädervariationer åt båda håll. Både -26 och 0 grader under samma vecka....

Ny resa ligger i planeringstatdiet nu under januari månad om inte drömstugan blir tillsalu....vilket jag nu misströstar över...

Kanske kan det nya året även äntligen bjucka på en renovering av vår nedervåning som känns lite trött och sliten just nu. Men den är kanske önsketänkande :)

Ja ett nytt år blir det oavsett, och jag har mycket spännande att se fram emot <3

Så ett riktigt härligt 2017 önskar jag er alla ute i etern!! <3

//Kram Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar