tisdag 5 maj 2015

Slinka, slank, slunkigt

Ja, men se där...en vecka slank iväg i ett huj igen :)
Har hjälpt Sandra och Andreas att flytta under valborgs och 1:a maj, sen låg jag i träningsvärk och gnissliga leder resten av helgen.
Vilket inte var så illa då Uffe och jag hittade House of Cards på Netflix :)
Och vi är såna maratonstittare när vi hittar en serie vi gillar, så vi tar bara pauser för matlagning och hundprommisar, och idkar frosseri av högsta klass med glassar och annat gott.

Det bådar inte gott för beach 2015. Så nu har vi bestämt oss för att se vem som hinner tappa 4 pannor innan vår usa resa till sommaren. Och jag är taggad till tusan...

Förstår bara inte hur det råkade slinka ner 2 dubbeldajm innan jag ens hann stiga upp ur sängen :(
Med ont i magen som följd...merde, ingen vidare start för mitt lag.

Nu blir det fakiren fram till helgen, och sen en strikt LCHF tills vi åker!!
Och därmed basta!!
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar