söndag 28 juli 2013

Whops......redan söndag.....

Oj vad dagarna rusar iväg, började semestern igår, och startade med att fara och köpa utemöblerna till huset. Nu står här två stora skåpbilar med släp på gatan och bara väntar på att fyllas, och vad har vi gjort idag......varit på havet!!
Japp tog oss en ledig dag för att få komma in i semesterstämning, och åkte över till Likskär och mös. Hundarna rusade runt som ystra kalvar, och varvade med att bada och rulla sig i sand......tom Diva betedde sig som en valp!!! Vad härligt att se, mitt lilla hjärtegull <3
Det blev dock för varmt (helt otroligt att det kan bli det i Sverige), så vi hoppade i båten och puttrade runt på upptäcksfärd!!!
Not to myself, FIXA sjökort!!!!
Inte så att vi var på grund eller så, men jag har väl nån gammal orienteringsskada där jag alltid vill veta exakt vars jag är, och vad alla öar heter som vi passerade ;)

Det mysigaste av allt var när vi bestämde oss för att äta lunch, och bara slog av motorn och låg och drev runt medan både sallad och kaffe slank ner!!! En riktig toppen dag!!

Vi kunde ju unna oss det, för vi skulle ju packa och göra nytta när vi kom hem......gjorde vi det???? Nix, vi vilade en timme, och beställde sedan bord på Waldorf och gick och käkade med Jesper :)
Vi skulle ju packa när vi kom hem hade vi tänkt. Men där i den underbara solen på terassen bestämde vi oss för att strunta i det, och kolla på film (fast and furious 6), istället :)

Och det värsta i kråksången är att de lovat varmare tills i morgon!!! Kan tippa på en lite båttripp igen då.....hahaha.....det går bra nu :)
Nåja vi får nycklarna och gör färdigt köpet på måndag....= i morgon, eftersom jag nattsuddat ända in på söndagen. Och vi har gjort upp med grabbarna som ska hjälpa oss, att vi kör på tisdag.....så än hinns det!!

Men då krävs det väl att jag somnar snart, och är pigg och alert i morgon!!

Godnattens på er!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar