onsdag 19 december 2012

Jobbar mitt i natten.....

Vaknat efter 2 1/2 timmes sömn p.g.a min stingsliga nacke.....så här sitter jag kl 01:13 och har just kört igång diskmaskinen och har allmänt tråkigt :/

Det har varit ganska körigt de sista veckorna, och det börjar märkas på nacken nu, jag sitter alldeles för långa pass framför arbetsdatorn!!!
Måste bli bättre på att ta pauser....men jag blir så ivrig att få jobba undan högarna!!! Och just nu har jag lyckats jättebra.....så Inge mera jobb på firman före jul, utan jag kan sköta faktureringsbiten hemifrån,(fast i pyjamas) om jag känner för det ;)

I morgon ska jag handla färdigt de sista julklapparna, och all maten vi ska ha till helgen när min släkt kommer på middagar.
Julmaten vet jag inte riktigt när jag ska handla, för vi har så litet kylskåp så allt ryms inte på en gång.
Men skinka köper jag då oxå i morgon för den kan man ju inte råka bli utan, och lite ingredienser till köttbullar, Jansson och fisk under spännande täcke. Sen får jag väl fylla på under helgen allteftersom det töms i kylen :)

Tror jag går och sätter mig och fakturerar en stund tills ögonen faller ihop igen......jag måste ta vara på all effektiv tid jag kan :)

Ha det gott i alla julstressen, och det man inte hinner att göra själv finns ju som sagt att köpa!! Så prioritera vad som är viktigt för er, och köp färdiga produkter annars :)

Kram alla fina därute, och hoppas ni får en riktigt underbar jul <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar