tisdag 16 oktober 2012

Rakblad och snö...

Nu har min förkylning brutit ut på alvar.....var ju jättehängig och hade galet ont i lederna och lite känningar i halsen förra veckan. Men efter att vi bastade i stugan i lördags så har det brakat iväg alldeles :(((

Det känns som att jag har en svullnad i halsen som killar helt galet och gör att jag hostar. Men nu är den väl så sönderhostad så det känns som att den ersatts av ett rakblad :/

Den är som lugnast om jag inte pratar, sväljer eller andas.....så det känns som att det kommer att bli ganska knepigt framöver, om det inte ger sig snart!!!

Men något som är jättekul mitt i all bedrövelse här är att det snöar ute :)))
Det är ju fortfarande så varmt i marken så det tinar nog bort fort :(
Jag var ut med hundarna för att de skulle få se och känna på snön, men eftersom det inte har hunnit bli nån hinna på marken än så var de mest konfunderade!!
Annars så älskar de snö :)))

Nu ska jag försöka brotta ner håret och åka ut på storheden och handla lite medan treon hjälper att hålla mig på fötterna!! Kylskåpet ekar och så har mina beställda gardiner på EM kommit, så jag avslutar för nu och ger mig ut i snövädret :)) Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar