torsdag 24 juni 2010

Allmänt ordbajsande!!!

Idag har jag mest farit fram som en furie i affärer.....handlat mat och tv-spel med Fredde, sedan hem och packa in grejorna. Efer ett tag kom jag på att jag lika gärna kan åka in och köpa färdigt massor med färg, om vi ev, kommer till skott och startar något av de tusen projekt vi har på gång innan försäljningen.
Uffe ska måla tak i några rum, och jag planerar att ge stora badrummet ett rejält ansiktslyft.......murstocken vid kaminen behöver en liten omgång med penseln...och...och...och...listan kan bli hur lång som helst. Men det gäller att prioritera vad som är av vikt annars barkar vi iväg totalt =)

Tur är väl att vi lejer bort många saker. En kille kommer och slipar parkettgolven.....en annan byter vissa element....en tredje byter några fönster, innerdörrar, lister, lägger golv.....
Ja ni hör själv.....vi hade aldrig orkat fixa allt på två.....

Avslutade dagen med att överraska Sandra med att städa hennes rum.....hon skulle göra det när hon kom hem från jobbet kl: 21,30......lämnade bara dammtorkningen åt henne.....jag vet själv hur slut jag kunde vara efter ett kvällspass.....

Nu blir det soffhäng tills ögonen faller ihop.....
Ha en härlig midsommar allihopa.......jag ska umgås med mina härliga grannar och äta mig i fördärvet och ta mig lite vin =)
Tänk vad det är ombytta roller på på ens partajande nuförtiden....i den gröna ungdomen spelade det ingen roll vad el, om man åt något....huvudsaken var att alkoholen inte tog slut.......

Jaja....var sak har sin tid......skitkul hade vi, men skulle aldrig orka i den takten längre....

Kramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar