torsdag 24 juni 2010

Hm....har haft problem med insomningen i evigheter, och har periodvist tagit sömntabletter. Men nu har jag inte tagit det på några månader med usel sömn som resultat. Jag tänkte envisas med att besegra detta....nån gång måste jag ju bli trött....men det går dåligt. Jag kanske somnar vid 2-3 tiden varje natt, även om jag varit i farten sen morgonen......suck.....lite tröttsamt =/
Man blir så evinnerligt seg hela dagarna.....får inte mycket gjort. Och min chef börja med all rätt bli lite knorrig på mig!!!
Får nog ringa farbror doktorn ändå i morgon, för nu känner jag mig vissen.

Från det ena till det andra så har jag varit och gjort slingor idag, med resultatet ultrablond =) Me like!!!! Jag såg ut som jag hade en 70-tals peuk på skallen innan, med en obestämbar färg......råttfärg med några ynkliga försök till slingor......ingen kul look.
Nu känner jag mig genast piggare.....tänk vad lite ny färg i håret kan göra skillnad i välmåendet ändå =) Nu vill jag även bli brun, smal och få fasta bröst......men det verkar vara en utopi =D

Nej nu ska jag hoppa i sängen och locka på John Blund.
Natten på er.....eller vad man nu kan säga kl, 03:17......god morgonkrök kanske =)

1 kommentar:

  1. Jag tror att det är bättre om du tar en insomningstablett(eller en halv)och får din sömn.Jag har kanske förståerligt haft detta problem till och från.Nu är det bara ibland jag tar en halv.Andas genom näsan och koncentrera dig på andningen(du somnar)eller ligg på spikmatta en halvtimma,eller mer.Det var lite råd från mig.Kram på Dig!

    SvaraRadera