måndag 14 april 2014

Trött och seg….

Här blev det inget vedklyvande av i helgen. Vädret var inte det bästa, och jag kände mig så otroligt trött och hängig. Kan ju vara infektionen i kindtanden som jag haft gode länge nu som gör sitt. Tror den har påverkat mig hela vintern.
Och nu skulle den ju ha åtgärdats imorgon, men de ringde idag och gav återbud p.g.a att tandläkaren var sjuk…..typiskt, men fick en ny tid till 14 maj stället.

Helgen gick mycket i mysandets tecken, Sandra sov här hela helgen och det är alltid lika underbart att få hänga med henne. Sen hade vi bullbak här hela söndagen, jag skulle lära min mycket höggravida syster att baka bullar och bli en riktig bullmamma, och jag tyckte hon skötte sig mycket bra ;)
Annars får väl moster rycka in som bullbagerska om det kniper framöver!!

Idag sliter jag på HK, men det går segt. Har en molande huvudvärk och halsen svider och känns eländig. Kanske tur att narkosen inte blev av imorgon ändå, fast jag skulle inte ha sagt ett ljud om halsen till dem...bara för att få det bortgjort.
Allt händer av en orsak, så det var nog inte menat just nu då!

Påsken rycker ju allt närmare, och på onsdag är det tänkt att jag ska åka upp till stugan. Då kommer Uffe också ner från fjällen direkt dit. Men jag har inte ens gjort nån matplanering för helgen än...känner mig helt tom i huvudet, och fruktansvärt omotiverad och vissen. Bara jag inte blir sjuk nu, fy vilken otajming det skulle vara.
Vi ska ju planerar att åka ut med skotrarna och pimpla och bara njuta av det sista vinterrycket för iår med Sandra och Jeppe.

Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska nog vila en lite stund innan jag fortsätter att jobba. Det går som sagt jäkligt seeegt här nu :(
//Kerstin













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar