måndag 6 augusti 2012

Här igen....

Nu har det varit lite si och så med mina uppdateringar.....dagarna bara rinner iväg så himla fort nu när jag börjat jobba igen, och så resten av tiden går åt till att hjälpa Jeppe med att fixa hans visum till USA, och att vi har fixat massor med körskolan så han kanske....förhoppningsvist hinner få körkortet innan han åker den 3/9....ja mina hjärna har varit knökfullt med allt möjligt omöjligt........men jag tror vi är på banan nu med det praktiska inför resan hans :))) Matmässigt kör jag vidare på LCHFen....men det blir nån jorgubbe här och ett vinerbröd idag nere vid hamnen i Lövskär till en härlig kopp kaffe med en underbar utsikt :))) Har även varit uti rödtjutet ett par kvällar på raken eftersom det är Luleå kalaset här i stan nu.....och det finns väl inget härligare än att sitta på ballisen och lyssna på musik och sippa lite vin.....det har varit ljuvligt härliga sommarkvällar <3 Har läst runt på lite olika LCHF bloggar och fått sååå mycket middagstips som vi ska testa. Lasagne och pizza m.m. Har även köpt hem 16,5 kg lax som vi filéat och skurit upp i lämpliga portionsbitar som jag fryst in.....enkelt att bara plocka fram några stycken och laga till :))) Nej nu blir det till att försöka sova lite.....man känner sig ju rätt sliten av allt kalasande :)) Kram och gonatt ZzZzZz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar