måndag 28 november 2016

Nu blir det även repris på gnäll...

Har suttit och läst i bloggen om de senaste 2 åren....oj vilken spänning!! Värk, gnissel i leder och sömnproblem :O
Men oj vilket fantastiskt händelsefullt liv jag har ha..ha..ha..
Och för att inte tala om alla de otaliga gånger jag ska skärpa kosten igen och sluta fuska i kolhydratsträsket.....det har aldrig funkat mer än nån dag efter att jag skrivit om det!!!
Så dålig karaktär man har....merde....
För nu är ju vikten bara några ynka kilo under startvikten vid min "storhetssstid :O Vad tusans hände lixom??

Tycker att jag skärper till mig under veckorna med att hitta på nyttig mat, men så kommer det alltid nån orsak till att man måste fuska. Och har man likaså fuskat en dag så är det ju enkelt att göra det igen....

Köpes ärtsoppa blev det till middag idag på 1:a advent, med vörtbröd med julskinka.....nom, nom....och nu aj aj i magen p.g.a brödet. Men det är ju så in i bängen gott!!
Och med all säkerhet kommer det nog att slinka ner en till innan jag kan somna....för jag har redan tagit 2!!!! sömntabletter och vars den verkan tagit vägen kan man ju undra....men inte är den här iaf :/
Kan m.a.o bli en lååång natt i soffan i väntan på John Blund.

Känner även av en svidande hals och har blivit hes.....grrr....TACK så mycket darling!! Mutter...mutter

Nu gick jag och hämtade en vörtskinkmacka ändå....mums..
Synd bara att jag beställt mig en snäv svart klänning från Tiger of Sweden till alla julfiranden!!! Det går riktigt bra för mig nu :/

Annars så måste jag säga att jag inte alls är lika stressad som jag brukar vara denna tiden på året då Sandra kommit in och hjälper mig med det mesta....Tjoohoo på det liksom <3 Tack min ängel <3
Och jag får så otroligt mycket kvalitetstid med min älskade Vincent....The love of my life <3

Iår tänker jag ändå vara lite bättre på att inte baka....för det är ju ändå ingen som äter fika längre, så varför ödsla tid på något onödigt som jag ändå får ont i magen av. Lite LCHF fika blir det och julstjärnor + ett stort lass riktiga lussebullar som vi tar med på juleftonen hos mina föräldrar. Det borde räcka!!
Har lite svårt med att släppa traditioner, men då det ändå måste kastas till slut är det ju ingen idé!

Vad har annars här här, jo det har kommit ett par centi snö och vi ligger på -6 grader ute...wiihooo på det.
Dodgen Ram 1500 går fantastiskt bra i alla väder och vägförhållanden så jag är supernöjd med den!!!!

Ja mer har jag inte att skriva om för nu. Känner även att ögonlocken börja kännas lite tunga nu, så det är bara att rusa upp och slänga sig i lopplådan och hålla alla tummar och tår.

Gunattens på er // Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar