fredag 4 november 2016

Medium och myshelg

Idag har det varit en mycket spännande dag :)
Har haft en telefonkonsultation med ett superbra medium - Christina Rosenberg.
Oj så klockren hon var i allt som hon beskrev om min person och sånt som hänt, och jag ser med lätt skrämselhicka fram emot det hon spådde om min framtid :O

Hon beskrev min medialitet och att jag är på kanten att ta ett stort steg inom det och med min healing. Jag menar...hur fasen kunde hon veta att jag pysslade med det. Och hon såg att jag flyttar en massa kartonger i samband med detta steg, och just nu tömmer vi mitt blivande behandlingsrum så jag kan starta igen efter 6 års uppehåll.....wiiihooo på det minsann

Nu står en mysig helg med många efterlängtade möten på agendan. Imorgon kommer Sandra, Vincent, Yster och Ebba hit och hänger med bullbak och lek.
Och på kvällen är jag och Uffe bjudna till Håkan och Yvonne på middag :) Det ska bli så roligt!
På lördag är vi bjudna till Freddes fina Amilias familj på middag och spökerier i deras stuga, och ungdomarna har kommit upp från Göteborg så det ska bli såååå underbart att få krama på dem...läääänge <3 Har inte träffat Fredde sen de åkte ner efter semester i augusti. Min lille gosse så jag längtar.
Och på söndag ska vi ha en lite familjeträff hos Sandra och Andreas hela familjen så Fredde och Amilia hinner träffa dem oxå innan de åker hem igen, och få gosa med Vincent och lilla Leia

Ja en riktigt efterlängtad helg minsann :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar