tisdag 12 januari 2016

Motivator sökes...

Var hittar man en motivator och det genast???
Jag skulle behöva nån som kommer och kör upp mig ur min fantastiskt översköna och varma säng på mornarna och släpar ut mig på en härlig långpromenad med hundarna innan frukost...men vänta de gör ju Uffe på helgerna och då blir jag bara argsint.
Men en person som väcker mig vid 8 snåret med färdigt kaffe och rolig pratstund, det hade varit trevligt. Men vänta...det gör ju Uffe också på helgerna, och ändå blir jag argsint. (Inte undra på att älskade U har fått högt blodtryck) :/

Hm, tror nog att jag är den felande länken i mitt liv. Jag behöver vända dygnet och det snarast!!
Jag behöver även få bortstökat julen som tindrar så in i h-vete så man blir less.
Pust jag blir alldeles matt bara över att tänka på allt jag borde och måste, tror nog att jag blev lite för överstressad och utsliten innan årsskiftet och har väldiga problem med att ladda om.

Är bara trött, frusen, grinig och tydligen argsint som jag just upptäckt. Ja inte fasen är man ju nån kul person att umgås eller framförallt att leva med, nu måste jag pigga på mig och det snarast!!!!
Upppiggningstips mottages tacksamt :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar