måndag 30 mars 2015

Deppigt värkbabbel

Oj hoppsan..där slank både helg och en halv vecka iväg i ett huj.
Veckan ids jag inte orda om då mina leder varit så fruktansvärt onda, och det enda som cirkulerat i min hjärna är svordomar och smärtlindring (dock bara dubbla treo var 4-de tim).
Men jag hade ringt VC och beställt tid om jag bara hade kunnat ta mig upp vid 8 snåret och ringa. Ganska irriterad på mig själv just nu...men, men, har man svårt att sova på nätterna p.g.a värken så är det svårt att vakna på morgonen :(
Sa jag att jag är skitless just nu...på det mesta!!

Nej nu skulle ju detta inte bli nåt gnäll här, det var ju därför jag inte skrivit under förra veckan...hm det gick ju bra i en mening.

Helgen har vi tillbringat i myskläderna och blängt på snön som kommit därute. Ja ett litet kafferep på altanen med brorsan, Hanna, Johan, Sandra, Andreas och grannen hann vi med under en solglimt i lördags. Och Uffe fixade även suovasrullar åt oss på murikkan där i snödrivan :) Så himla smarrigt :)

Och idag har vi promenerat/hasat runt på isen 40 min före frukost. Ja mest hasat för det går inte så fort för mig då det är ben, knän och framförallt fötterna som värker mest.
Sen har det bara varit soffläge med några filmer resten av dan, så om inte annat så är vi nog väldigt utvilade efter denna helg :)

Nu ska jag bara släppa ut hundarna och göra nattkissen så blir det lopplådorna för oss allihopa.
Gonatt världen :)
//Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar