fredag 29 november 2013

Is på min fjärd!!! Wiihooo :)

Det har blivit en liten ändring på helgplaneringen, då mina föräldrar tyckte att väglaget var lite väl halkigt, och kommer en annan helg istället. Då betyder det att jag kan jobba både idag och imorgon för fullt!!
Lillejul middagen med mina barn och syskon med familjer står fortfarande på agendan imorgonkväll, och på söndag blir det Vilmas gymnastikuppvisning, och stan med Sandra på skyltsöndagen :)
Förhoppningsvist så hittar jag lite klappar då oxå!!

Idag är det väldigt vindstilla ute, så isen har äntligen lagt sig på fjärden :)
Nu ska jag väl inte hurra för mycket el, för tidigt.....men jag kan väl hålla tummarna för att den ska få hållas kvar :)))
Fiskebåtarna brukar köra förbi här och spräcka istäcket, men även de lyser med sin frånvaro nu.......så kanske har mitt blängande med norra ögat hjälp lite ;P
Vackert väder med sol och blå himmel, och -8 grader är det iaf ute!! Nu vill jag bara ha en halvmeter snö också så man får riktigt med julkänsla :)

Ha en underbar första adventhelg allihopa!! Och kom ihåg att släcka alla ljusen efter er!!!
//Bamsekramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar