fredag 13 september 2013

Ge mig en lobotomi NU!!!!!

Ibland kan tillochmed jag börja fundera hur jag är funtad.....speciellt efter gårdagens bravader.
Dagen igår började med en otroligt seeg 6km prommis. Sen blev det jobb på HK= högkvarteret el hemmakontoret, och sen vidare på miljömöte inne på firman.

Så långt är ju allt som det ska, men det är när jag kommer hem igen som jag barkar iväg.
Vi har ju som jag sagt fällt en himla massa träd på gården, och Uffe och Fredde håller på att rensa bort allt ris och kör det till kronan. Då ser jag min älskade vedklyv, och vips så har jag kopplat in den och gjort mig en klyvarhörna och kör igång.

Jag bara älskar att klyva ved, man bara stänger av hjärnan och matar på...... i över 2 timmar!!!!
Det är så kul att se hur vedhögen bara växer, och känna tillfredsställelsen att vi jobbar tillsammans i familjen.

Har inte sovit många blundar i natt, då nacken värker som aldrig förr.....och resten av kroppen är överkörd av tåget....minst :(

Jag kan börja med att utesluta 6 km prommisen nu på morgonen. Och det känns nästan som att det mest humana skulle vara att ta en sömntablett och sova bort hela dan........
Men huvudet och nacken klarar inte längre att ligga kvar p.g.a trycket från kudden :/

En lobotomi vore på sin plats för att undvika liknande framtida hjärnsläpp. Men det var ändå jättekul igår så länge det varade!!! // Kerstin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar